W 2013 opracowaliśmy nową identyfikację wizualną 23. Festiwalu Kultury Żydowskiej. Współpraca okazała się na tyle udana, że organizatorzy FKŻ zlecili nam przygotowanie oprawy graficznej kolejnej, 24. edycji.

 

 

W 2014 program festiwalu został podzielony na cztery bloki tematyczne: Mizrach, Aszkenaz, Dybuk i Kibuc, co znalazło odzwierciedlenie w oprawie graficznej: cztery słowa - klucze stały się motywami wiodącymi materiałów festiwalowych. Zmiany w warstwie wizualnej w stosunku do poprzedniej edycji były kosmetyczne. Uznaliśmy że przeprowadzony rok wcześniej relaunch był na tyle wyrazisty, że powinniśmy stworzyć oprawę stanowiącą wyraźną kontynuację, a nie kolejną rewolucję.

socialmedia-24fkz
identyfikacja-24fkz
typo-24fkz

 

 

plakaty-24fkz
identyfikacja-24fkz
projekt-pocztowka-24fkz
program-24fkz
projekt-program-24fkz
materiały-promocyjne-fkz24

 

 

oprawa-wizualna-24fkz

2014
Art direction: Marcin Wolny
Design: Oksana Shmygol, Tomasz Jurecki
Video: Łukasz Wiśniewski