key visual
logo-eho
opakowanie
katalog
eho
panele akustyczne
strona www
strategia
stationary
mobile
wizytówki
eho-biuro
video eho

Pogłos, który występuje w przestrzeni, głośne rozmowy, telefony, szpilki stukające o podłogę – to wszystko wpływa na nasze samopoczucie, szkodzi zdrowiu, zakłóca koncentrację i pogarsza komfort życia. Panele akustyczne ehø to efekt współpracy firmy DeDe Furniture z projektantami Katarzyną Jakubowską i Tomaszem Orzechowskim z TO-DO Product DESIGN. Założeniem projektu było wykorzystanie możliwości parku maszynowego klienta, dzięki czemu koncept jest efektywny pod względem ekonomicznym i ekologicznym. Naszą rolą w projekcie było opracowanie strategii komunikacji, nazwy marki, identyfikacji wizualnej oraz strony internetowej.

Panele ehø skutecznie rozpraszają i pochłaniają dźwięki, dzięki czemu eliminują hałas, poprawiają brzmienie mowy i ułatwiają jej zrozumienie.

Strategia komunikacji: Paweł Loedl
Art direction & design: Julek Wierzchowski, Marcin Wolny,
Oksana Shmygol, Tomasz Jurecki,
Nazewnictwo, copywrite: Łukasz Wojtysko, Szymon Heliosz
Web: Maciej Mach, Jan Drozd, Piotr Baran
Photo: Agnieszka Wojtuń, Agnieszka Wrześniak, Agata Bisping

Key message

Budynki i wnętrza projektuje się dla naszych oczu, a nie uszu.

  

  

   

   

zobacz online:
ehomuteboards.com