logo-heritage
keyvisual-navington
identyfikacja-wizualna
Wprowadzenie nowej kolekcji Heritage było okazją do odświeżenia całej marki Navington. Naszym zadaniem było ocieplenie jej wizerunku oraz aktywizacja kategorii klasycznych, bujanych wózków – dla tych rodziców, którzy lubią tradycyjne rozwiązania z nieco wyższej półki. Flagowym modelem serii jest Contessa, stylizowany na retro model inspirowany pierwszym wózkiem zaprojektowanym przez założycieli firmy… 50 lat temu.
katalog-produktowy-navington
opakowanie-navington
materiały
opakowanie-zestaw
strona-www
strona-www-mobile
opakowanie-wózek
Wdrożenie objęło: strategię komunikacji, nowy key visual marki, identyfikację wizualną kolekcji Heritage, kampanię prezentująca nową kolekcję, materiały sprzedażowe, POS i opakowania, stronę www.

2015
Strategia: Karina Wieczorek
Art direction: Julek Wierzchowski
Design: Julek Wierzchowski, Oksana Shmygol, Tomasz Jurecki
Strona www: Tomasz Rutkowski, Bartosz Koj, Jan Drozd, Piotr Baran
Copywriting: Anna Słowiakowska

opakowanie-akcesoria