W 2016 r. X-lander wprowadził na rynek nową, gruntownie przeprojektowaną i odświeżoną kolekcję wózków i akcesoriów dla dzieci. Nowy design i nowe pozycjonowanie marki wymagały odświeżenia całego brandu.

 

 

Opracowaliśmy nowy język komunikacji – werbalny i wizualny. Zakres prac objął sposób opowiadania o produkcie, teksty, odświeżenie identyfikacji wizualnej, nowy key-visual, sesję foto oraz wdrożenie projektów – katalogów, broszur, metek, materiałów marketingowych i sprzedażowych, opakowań i strony www.
Poprawiliśmy typografię i detal znaku tak, by zapewnić jego prawidłowe odwzorowanie w każdej technice reprodukcji. Opracowaliśmy od nowa system oznaczeń produktów, zaprojektowaliśmy serię opakowań i materiałów POS, zarówno dla dla wózków jak i szerokiej gamy akcesoriów.
Miasto jest nasze

Manewrowanie po chodnikach, wąskie przejścia, czasem schody i podjazdy… Miejskie trasy to wyzwanie. X-Cite doskonale rozumie miejski styl życia. Otwórz się na miasto i swobodnie spaceruj tam gdzie chcesz.

2016
Design & art direction:
Oksana Shmygol, Julek Wierzchowski
Strategia: Paweł Loedl
Web: Maciej Mach, Jan Drozd, Piotr Baran
Foto: Małgorzata Turczyńska
Copywriting: Anna Maria Słowiakowska
Project management: Mirosław Kliś
Prowadzący ze strony Klienta: Ewa Machura

 

 

Strona www to przede wszystkim prezentacja najnowszej kolekcji wózków X-lander. Wyczerpująco prezentuje poszczególne wózki, ich kolorystykę, parametry i ważne cechy. To również uniwersalna platforma z pełną edycją treści, możliwością tworzenia tematycznych landing pages oraz swobodnego rozwijania struktury i treści serwisu.
Zawsze po drodze

Każdy spacer może zamienić się w prawdziwą przygodę, wystarczy, że skręcicie ze znanych parkowych alejek, na nieznane leśne dróżki. Nieważne czy to las czy plaża, X-Move pokona każdą drogę i będzie Wam towarzyszył w różnym terenie. To wózek dla prawdziwych odkrywców.