Kompleksowy rebranding radiowej Grupy RMF: głównej stacji RMF FM, popowego RMF MAXXX, aspirującego RMF Classic oraz portalu informacyjnego RMF24. Zadaniem było odświeżenie logotypów (przy zachowaniu ich indywidualnego charakteru) oraz opracowanie systemu spajającego / porządkującego w ramach grupy.
Nowe liternictwo skrótu RMF zostało wykreślone od podstaw tak, by korespondowało z charakterystycznym, żółtym apletem RMF-u, ale może też funkcjonować samodzielnie – jedynie kształtem sugerując jego obecność.
Znak RMF Classic – wymagał przede wszystkim zmiany jakościowej. Nowy, inspirowany podpisem Chopina logotyp ma podobną do poprzedniego bryłę i charakter, również został dostosowany do systemu Grupy.
Logotyp RMF MAXXX – drapieżność poprzedniego logo nadawała mu charakteru, ale przestała przystawać do popowej stacji i niebezpiecznie przypominała Roxy FM. Nowy logotyp jest łagodniejszy w wyrazie, przy zachowaniu cech stanowiących o rozpoznawalności. Jest też przystosowany do nowego systemu porządkującego Grupy RMF.
2009 Creative / Art direction: Marcin Wolny, Jan Bielak Design: Christoph Dunst, Marcin Wolny, Jan Bielak, Maciej Ochęcki