Zostaliśmy zaproszeni do przeprowadzenia rebrandingu obejmującego nowy rysunek żubra, logotyp i odświeżenie typografii na butelce. Język wizualny – czerń, złoto i biel oraz dyskretne uszlachetnienia jednoznacznie kierują produkt na półkę premium.
Kroje pisma na butelce.
Dodatkowo na opakowaniu używany jest bezszeryfowy, przewężony krój League Gothic, kontrastujący z szerokim, szeryfowym Shackletonem w logotypie. Zapisane są nim odmiany smakowe produktu, używany jest także w komunikacji marki, np. do krótkich tytułów i nagłówków. Kolejne charakterystyczne kroje pisma to Tabac G2 i Dejavu Serif, którymi można zapisywać nagłówki i dłuższe teksty.
Żubr
W nowym rysunku zachowanie są najbardziej rozpoznawalne cechy dotychczasowego znaku: poza, kształt i proporcje. Wiele zmieniło się za to w detalu. Poprawiona została postawa, żubr stoi teraz pewniej na ziemi i emanuje mocą i godnością. Rysunek jest bardziej ewidentny, a detal rysowany mocniejszą kreską i czytelniejszy. Powstały też specjalne wersje uproszczone, tak by dało się precyzyjnie kontrolować zachowanie rysunku przy pomniejszeniach czy specyficznych metodach druku.
2020
Zespół projektowy:
Julek Wierzchowski, Marcin Wolny, Paulina Duźniak
Prowadzący ze strony Klienta: Monika Grudniak
Packshot: Mateusz Torbus