29. FKŻ: Ziemia

29. Festiwal Kultury Żydowskiej rozpoczął cykl poświęcony 4 żywiołom. Jego pierwszą odsłoną była Ziemia. Jej różne oblicza i interpretacje były głównym wątkiem identyfikacji wizualnej wydarzenia.

Identyfikacja wizualna festiwalu:
Założenia

Research, trendy
Styl i tonality

Identyfikacja wizualna

Logo
Key visual
Elementy graficzne
Ilustracje
Motion design
Muzyka

 

Wdrożenie

Oznaczenia miejsc
Animacje
Druki festiwalowe
Plakaty, bryty
Oprawa komunikacji na social media
Dobór materiałów, przygotowanie techniczne

www

Web Design
Front-end development
Back-end development
Integracja z systemami

Ziemia – za Słownikiem Języka Polskiego PWN: 1. Trzecia planeta Układu Słonecznego; 2. Warstwa piasku, gliny, próchnicy itp. tworząca powierzchnię lądu; 3. Powierzchnia, po której poruszają się ludzie; 4. Teren będący czyjąś własnością; 5. Potocznie – podłoga; 6. Obszar stanowiący pewną całość, np. etnograficzną, geograficzną; 7. Ląd; 8. Kraj, ojczyzna; 9. Jeden z czterech żywiołów współtworzących naturę.

  • /

Metaliczne złoto, zawsze obecne w identyfikacji wizualnej FKŻ, tym razem przybrało odcień miedzi, a wizualizację oparliśmy o wszystko co bliskie ziemi. Albo Ziemi.

W sercu krakowskiego Kazimierza stanął rozległy namiot – wyznaczający obszar festiwalowych spotkań i wydarzeń.

Wolontariusze FKŻ – Macherzy – ubrani byli w unikatowe, ręcznie odbarwiane festiwalowe koszulki z organicznymi wzorami i metaliczną, miedzianą aplikacją.

Zobacz inne projekty