30 FKŻ: Ogień

30. odsłona Festiwalu Kultury Żydowskiej kontynuowała, rozpoczęty podczas wcześniejszej edycji, cykl poświęcony żywiołom. Tym razem przyszedł czas na OGIEŃ.

Identyfikacja wizualna festiwalu:
Założenia

Research, trendy
Styl i tonality

Identyfikacja wizualna

Logo
Key visual
Elementy graficzne
Ilustracje
Motion design

Wdrożenie

Oznaczenia miejsc
Animacje
Druki festiwalowe
Plakaty, bryty
Oprawa komunikacji na social media
Dobór materiałów, przygotowanie techniczne

www

Web Design
Front-end development
Back-end development
Integracja z systemami

Do zwyczajowego miedziano złotego koloru, dobraliśmy psychodelicznie opalizujące zestawienie różowego i pomarańczowego, które zażyło się w drukach, social mediach ale też w outdoorze poprzez odpowiednio dobrane oświetlenie.

  • /

Zwyczajowy katalog, tym razem zastąpił program w formie składanego plakatu z kalendarium wydarzeń na awersie, dodatkowo podbijając obecność festiwalu w miejskiej przestrzeni.

Oprócz gorących pustynnych krajobrazów i zdjęć artystów, wykorzystaliśmy również chrakterystyczne kształty lużno zaczerpnięte z architektury synagogalnej.

Tak jak podczas poprzedniej edycji poświęconej ziemi, tak i w tym roku koszulki dla wolontariuszy – macherów zrobiliśmy wspólnie z festiwalową ekipą, techniką tie–dye, kontynuując tym samym żywiołowy motyw przewodni.

Wydarzenie powiększyło się też o nową i ważną część programu – projekt artystyczny KUMZITS, który zyskał zaprojektowaną przez nas własną i wyrazistą tożsamość, jednocześnie mieszczącą się w ramach bieżącej festiwalowej identyfikacji.

Z programem festiwalu można było zapoznać się również przez aplikację oraz samodzielną poświęconą edycji stronę www.

2021
Zespoł projektowy:
Tomasz Jurecki, Oksana Shmygol, Julek Wierzchowski, Maciek Mach, Jan Drozd, Piotr Baran, Mirek Kliś

Zobacz inne projekty