Conjointly - poręczne narzędzie badawcze

Platforma badawcza która pomaga w prowadzeniu badań konsumenckich. Korzystając z niej możemy liczyć na profesjonalne wsparcie, zaawansowane narzędzia oraz obszerne bazy danych.

Rebranding marki:
Strategia marki

Analiza i diagnoza marki
Research, trendy
Stylistyka, tonality
Strategia komunikacji

Identyfikacja wizualna

Logo redesign
Key visual
Ilustracje
Ikony i infografika
Motion design

Wdrożenie

Szablony oprawy komunikacji
Szablon prezentacji pitch deck
Design System
Brand Manual

www

User Experience Design
Web Design

Conjointly operuje danymi, ale głównymi bohaterami 
są tutaj ludzie. Nasze codzienne zachowania, 
potrzeby oraz wybory. Pracując nad rebrandingiem postanowiliśmy połączyć elementy naukowe z tym, co przyjazne i skupione na człowieku.

Ważnym punktem odniesienia były dla nas infografiki, bez których trudno sobie wyobrazić jakiekolwiek wyniki badań. Postanowiliśmy wprowadzić je do samego key visuala. Postawiliśmy na zabawę skalą i kolorami.

Nowy system identyfikacji wizualnej pozwala na atrakcyjną i spójną komunikację marki na różnych platformach. Zaprojektowaliśmy responsywne, skalowalne, statyczne i dynamiczne rozwiązania.

Projekt graficzny strony był dużym wyzwaniem technicznym. Serwis Conjointly to rozbudowana i zautomatyzowana platforma. Po obszernym audycie przygotowaliśmy Design System oraz projekty, które umożliwiły skuteczne wdrożenie nowej identyfikacji głownie na poziomie CSS bez konieczności przeprowadzania czasochłonnej i kosztownej przebudowy.

Infografiki pełnią tu podwójną funkcję: budują branding oraz pozwalają na prezentację wyników badań. Opracowaliśmy kolorowe oraz monochromatyczne ilustracje, tak by nadawały się do różnych formatów.

Dzięki naszej wspólnej pracy marka Conjointly postanowiła opracować nowe narzędzia do badań konsumenckich. Tak powstało Brand Testing oraz Graphic Design Feedback.

2022
Zespół projektowy:
Oksana Shmygol, Julek Wierzchowski, Tomek Jurecki, Mariusz Czepiec, Marysia Smaga

Zobacz inne projekty