Hultaj - owoce, woda i cukier.

Hultaj to butelkowany, gotowy do picia kompot. Tradycyjny napój, który orzeźwia w letnie dni i rozgrzewa w chłodne wieczory. Odkrywamy go na nowo, przypominając smaki 
z dziecięcego podwórka.

Branding marki napojów:
Strategia marki

Kody wizualne kategorii
Analiza desk research
Komunikacja, styl i ton narracji

Identyfikacja językowa

Nazwa marki
Storytelling
Słownik marki

Identyfikacja wizualna

Logo
Key visual
Ilustracje
Ikony i infografika
Motion design

Opakowania

Projekt wzorniczy butelki
Projekty graficzne etykiet
Przygotowanie techniczne, nadzór

Wdrożenie

Szablony oprawy social media
Dobór materiałów, przygotowanie
Sesja foto – art directing, realizacja
Design System
Brand Manual

www

User Experience Design
Web Design
Front-end development
Back-end development

Marka bazuje na sentymencie do czasów dzieciństwa, podwórkowych przygód i napoju gotowanego przez Mamy i Babcie. Odręczne liternictwo i ilustracje podkreślają
kraftowy charakter produktu, jego prostotę i naturalne pochodzenie składników.

Opakowanie inspirowane jest dawnymi butelkami zwrotnymi na mleko i słoikami na przetwory. Dzięki szerokiej szyjce można łatwiej wyjeść owoce po wypiciu kompotu.

W sesji zdjęciowej wróciliśmy do własnych wspomnień z czasów dzieciństwa. Godzin spędzonych na podwórku pod trzepakiem, niebezpiecznych zabaw z procą i codziennych przygód.

od 2021
Zespół projektowy:
Julek Wierzchowski, Paulina Duźniak, Anna Słowiakowska, Oni Studio / Justyna Kuska, Maciek Jeżyk, Maciej Mach, Jan Drozd, Piotr Baran, Mirek Kliś

Zobacz inne projekty