Moris - przemysł ciężki w cyfrowej rzeczywistości

Jedna z najbardziej zaawansowanych technologicznie firm w branży wyrobów hutniczych. Wchodząc w świat cyfrowy i otwierając sprzedaż online potrzebowała nowego systemu komunikacji wizualnej.

Rebranding marki:
Strategia marki

Diagnoza stanu obecnego marki
Analiza kategorii
Analiza grupy docelowej
Insight
Misja, wizja, wartości
Pozycjonowanie marki
Strategia komunikacji
Styl i ton narracji

Identyfikacja wizualna

Logo redesign
Key visual
Ilustracje
Ikony i infografika
Motion design

Identyfikacja językowa

Słownik marki
Storytelling

Content
Copywriting
Sesja foto – art direction
Dobór zdjęć i ilustracji
Rendery produktów
Wdrożenie i obsługa

Szablony materiałów
Signage
Oprawa komunikacji social media
Design system
Brand manual

W największym i najnowocześniejszym w Polsce magazynie wysokiego składowania stali wszystko jest 
w pełni zautomatyzowane. To miejsce naprawdę robi wrażenie – jest rytmiczne i geometryczne.

Przemysł ciężki spotyka się tutaj z nowoczesnymi technologiami, które zarządzają procesem wysyłania i odbierania zamówień.

Projektując nowy system postanowiliśmy użyć
kilku wzajemnie uzupełniających się elementów. Nawiązaliśmy do estetyki przemysłowej. 
Zafascynowały nas także detale produktów oraz sam proces technologiczny.

Jest to mocno technologiczna opowieść, ale nie zabrakło w niej miejsca dla ludzi, którzy tworzyli i tworzą Morisa. Bez nich nic nie byłoby możliwe. Żadne procesy. Nawet te zautomatyzowane.

Jednym z elementów narracji wizualnej są lekkie w wyrazie ilustracje. To one tłumaczą to, co skomplikowane i ciężkie.

Projektując identyfikację wizualną często tworzymy branding firmowych samochodów. Ale możliwość oznakowania pociągu zdarza się bardzo rzadko.

2022
Zespół projektowy:
Oksana Shmygol, Julek Wierzchowski, Tomasz Jurecki, Patrycja Mola, Tomasz Sucheta, Brydzia Urbanek, Piotr Wnuk, Mirek Kliś
Foto:
Przemek Szuba

Zobacz inne projekty