Łan - nowe pozycjonowanie oleju

ŁAN to wyjątkowy olej rzepakowy, tłoczony przez rodzinną firmę w samym sercu Wielkopolski.

Branding oleju:
Strategia marki

Analiza i diagnoza marki
Kody wizualne kategorii
Analiza desk research
Stylistyka, tonality

Identyfikacja językowa

Nazwa marki
Storytelling

Identyfikacja wizualna

Logo
Key visual
Ilustracje

Opakowanie

Koncepcja wzornicza i graficzna
Przygotowanie i nadzór nad drukiem

Wdrożenie

Oprawa na social media
Prezentacja sales deck
Dobór materiałów, przygotowanie techniczne
Design system
Brand manual

Naszym zadaniem było opracowanie brandingu, dzięki któremu olej rzepakowy będzie mógł konkurować na stole z oliwą. Odpowiadamy za całościową oprawę marki: nazwę, logo, ilustracje, projekt linii opakowań 
i komunikację marketingową produktu.

  • /

Kamionki powstają w rodzinnej fabryce, która zajmuje się produkcją od 30 lat. Ich produkcja przebiega powoli – od przygotowania kształtu, wybrania koloru, po tradycyjne odlewy i wypalenie w piecu.

2020
Zespół projektowy:
Julek Wierzchowski, Marcin Wolny, Anna Słowiakowska, Mateusz Torbus, Mirek Kliś

Zobacz inne projekty