TLC – Bezpieczna budowa

TLC zajmuje się sprzętem niezbędnym w projektach budowlanych i przemysłowych. Oprócz przemyślanych rozwiązań zapewnia opiekę na przestrzeni całego procesu: od rozpoczęcia budowy aż do jej zakończenia.

Rebranding marki:
Strategia marki

Diagnoza stanu obecnego marki
Analiza kategorii
Analiza grupy docelowej
Insight
Misja, wizja, wartości
Architektura i portfolio marki
Pozycjonowanie marki
Strategia komunikacji
Styl i ton narracji

Identyfikacja wizualna

Logo redesign
System oznaczeń submarek
Key visual
Ilustracje
Ikony i infografika
Motion design

Identyfikacja językowa

Słownik marki
Storytelling

Content

Copywriting
Sesja foto – art direction
Dobór zdjęć i ilustracji

Wdrożenie i obsługa

Plan wdrożenia
Design system
Brand manual
Motion design
Oprawa komunikacji social media
Pitch deck, sales deck
Materiały promocyjne

Proces zmiany w firmie

Wspólnie z klientem opracowaliśmy strategię marki 
i założenia do komunikacji. Pierwsze zadanie – uporządkowanie architektury marki i portfolio produktowego.

Architektura marki

Połączyliśmy submarki komunikacją wizualną 
i językową. Od teraz wspierają główną markę TLC 
i oddziałują na siebie nawzajem.

Komunikacja

Firmy konkurencyjne opierają swoją komunikację na produkcie i pozycjonowaniu cenowym. Uznaliśmy to 
za szansę na wyróżnienie marki TLC na rynku.

Nowa strategia marki i założenia komunikacyjne oparte są na potrzebie wspólnej dla wszystkich klientów TLC: zapewnieniu spokoju w skomplikowanym procesie budowlanym.

Idea – symbol ochrony

Spokój i bezpieczeństwo podkreśliliśmy prostym znakiem zbudowanym podobnie jak litery logotypu. Symbolizuje opieką, ochronę, obejmowanie, zabezpieczanie, a także ogradzanie terenu budowy.

Symbol obejmuje i tworzy pole ochronne.

Od znaku marki po detale

Modułowość oferty i produktów przełożyliśmy na sposób budowania elementów graficznych – logotypu, symbolu ochrony, detali ikon i wcięcia w apli. Zapewniło to spójność graficzną od znaku marki po najmniejsze detale.

Modułowy design system

Nowy design system jest elastyczny i łatwy 
w stosowaniu w mediach cyfrowych i druku.
Oparty został o proste zasady kompozycji
i trzy główne rodzaje layoutów: wizerunkowy, produktowy i techniczny.

od 2023
Zespół projektowy:
Julek Wierzchowski, Tomasz Jurecki, Patrycja Mola, Paweł Loedl, Przemek Żyła, Łukasz Wojtysko, Mirek Kliś
Zespół TLC:
Anna Bednarz, Klaudia Kalisio

Zobacz inne projekty