Świat przyjaznej technologii

Vasco to producent inteligentnych translatorów mowy, których działanie – wraz z rozwojem technologii – staje się coraz bardziej płynne.

Rebranding marki:
Strategia marki
Diagnoza marki
Analiza konkurencji
Analiza grupy docelowej
Insighty konsumenckie
Architektura i portfolio marki
Pozycjonowanie marki
Strategia komunikacji
Styl i ton narracji
Misja, wizja, wartości
Plan i warsztaty wdrożeniowe
Identyfikacja językowa

Storytelling
Słownik marki

Identyfikacja wizualna

Logo
Key visual
Opakowania
Ikony i infografika
Motion design

Wdrożenie

Oprawa na social media
Pitch deck
Szablony materiałów
Animacje
Design system
Brand manual

Opakowania

Koncepcja wzornicza i graficzna
Przygotowanie i nadzór nad drukiem

Zapewniliśmy strategiczne wsparcie oraz zajęliśmy się stworzeniem nowej komunikacji wizualnej i językowej. Vasco w nowej odsłonie to twórca przyjaznej technologii. Dzięki niej użytkownicy i użytkowniczki mogą skupić się na odkrywaniu świata oraz spokojnym podejmowaniu nowych wyzwań.

Symbol komunikacji

Z dwóch pierwszych liter logotypu stworzyliśmy uniwersalny symbol komunikacji, zrozumiały przez osoby z całego świata.

Zależało nam na pokazaniu technologii w humanistyczny sposób. Nowy branding ma zgaszoną, delikatną kolorystykę oraz miękkie, zaokrąglone kształty.

Wiele firm zajmujących się technologią pokazuje szybką, zatłoczoną i przebodźcowaną rzeczywistość, my postawiliśmy na międzyludzką komunikację oraz codzienne sytuacje.

Vasco jest wielojęzykowe i ma mnóstwo kolorów. Projektując materiały przygotowaliśmy paletę barw, które mogą sie zmieniać w zależności od rynkowego i kulturowego kontekstu.

Design system jest elastyczny i skalowalny — łatwy w stosowaniu w mediach cyfrowych i druku. Oparty został o proste zasady kompozycji i trzy główne rodzaje layoutów: wizerunkowy, produktowy i wizerunkowo-produktowy.

User Experience

Spójne rozwiązania dla świata cyfrowego
 oraz analogowego. Użytkownicy doświadczają tego samego ruchu oglądając treści online, jak i otwierając opakowanie.

Projektując opakowanie translatora inspirowaliśmy
się słownikiem. Po zdjęciu obwoluty pudełko otwiera się jak książka.

Przygotowany przez nas brand manual zawiera wszystkie wytyczne dotyczące strategii oraz komunikacji wizualnej i językowej.

0d 2023
Zespół projektowy:
Art directors: Julek Wierzchowski
Zespół:
Oksana Shmygol, Tomasz Jurecki, Patrycja Mola, Paweł Loedl, Łukasz Wojtysko
Zespół ze strony Vasco:
Karolina Szulc, Piotr Michalski, Anna Jaworska-Płaska

Zobacz inne projekty