X-lander - każda droga to przygoda

Jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek wózków dziecięcych. Wprowadzenie nowej kolekcji zainicjowało przeprojektowanie identyfikacji wizualnej marki.

Rebranding marki:
Strategia marki

Diagnoza marki
Analiza konkurencji
Analiza grupy docelowej
Architektura i portfolio marki
Pozycjonowanie marki
Strategia komunikacji
Styl i ton narracji
Social media plan

Identyfikacja wizualna

Logo
Key visual
Opakowania
Ikony i infografika
Motion design
Projekty opakowań

Identyfikacja językowa

Storytelling
Słownik marki

Wdrożenie

Dobór materiałów, przygotowanie techniczne
Szablony oprawy komunikacji
Sesja foto – art directing i produkcja
Szablony prezentacji sales deck
Animacje
Kampanie promocyjne
Lounch marki
Design System
Brand Manual

www

User Experience Design
Web Design
Front-end development
Back-end development
Content management

Opracowaliśmy nowy język komunikacji – werbalny i wizualny. Zakres prac objął sposób opowiadania o produkcie, odświeżenie identyfikacji wizualnej, key-visual, sesję fotograficzną i wdrożenie materiałów promocyjnych.

Poprawiliśmy typografię i detal znaku tak, by zapewnić jego prawidłowe odwzorowanie w każdej technice reprodukcji.

Nowa komunikacja to m.in. wytyczne dotyczące nazw modeli i typograficzny system oznaczeń produktów.

Zaprojektowaliśmy serię opakowań i materiałów POS, zarówno dla dla wózków jak i szerokiej gamy akcesoriów.

Każdy spacer może zamienić się w prawdziwą przygodę, wystarczy, że skręcicie ze znanych parkowych alejek, na nieznane leśne dróżki.

2017
Zespół Studia::
Oksana Shmygol, Julek Wierzchowski, Paweł Loedl, Maciej Mach, Jan Drozd, Piotr Baran, Anna Maria Słowiakowska, Mirosław Kliś, Foto: Małgorzata Turczyńska

Zobacz inne projekty